2013. augusztus 3., szombat

Weekly Favourites: Sales Edition | Heti Kedvencek : Leárazás

Unusually, I tought to write this 'Weekly Favourites' post about what i bought in sales. Unfortunately, we have a few good clothing stores here, in Eger. For example, my favourite is Springfield; their clothing is the closest to my style.  It's a very expensive store, tough; but at sales clothes are in reasonable prices. 

Szokatlan módon úgy gondoltam, hogy ezt a 'Heti Kevencek' bejegyzést a leárazásokon szerzett ruháimról írom. Sajnos nagyon kevés jó bolt van itt, az egri plázában. Példának okáért, az én kedvenc üzletem a Springfield; az ő ruháik állnak legközelebb a stílusomhoz. Iagzán nagyon drága üzlet, viszont leárazáskor elfogadható árat kapnak a ruhadarabok.


What I wanted to buy: 

Amit meg szerettem volna venni:

  •  from Springfield :


actually, this dress looked awful on me. i still like it, at least on the modell!
igazából ez a ruha borzalmasan állt rajtam. még mindig tetszik, legalábbis a modellen. 



this shirt wasn't so good on me...
nem igazán állt jól rajtam...

i liked the print, but there wasn't in my size
tetszett a minta, de nem volt a méretemben

  •  from Pimkie :

it was so sheer! also, very expensive.

igazán átlátszó volt. és nagyon drága!

i didn't find it in the store
nem találtam az üzletben



What I  actually bought:
És amit vettem:

All the clothes are from Springfield. I haven't found anything great in Pimkie, Promod, New Yorker or C&A.

Az összes ruha a Springfieldből van. Sajnos semmi csinosat nem találtam a Pimkieben, Promodban, New Yorkerben és C&Aban.

This shirt looked better in red, but they haven't got it in my size. I also like it in blue. It'll be great for autumn!
 6,65 €, originally was 27  

Ez az ing sokkal szebb piros színben, de olyan sajnos már nem volt a méretemben. Kékben is tetszik, és szuper lesz majd őszre!
1999 Ft, eredetileg 8995 Ft



 I had my eyes on this dress so long, but i never tought i will buy it! I just tried it on, and i looked slim in it! Anyways, I love the print and the back cut-out.
13 € instead of 30 

Nagyon régóta néztem már ezt a ruhát, de nem terveztem hogy meg is veszem. Felpróbáltam, és picit vékonyabbnak néztem ki benne; úgyhogy haza is jött velem. Tetszik a mintája és a hátán a kivágás is. 
3999 Ft, eredetileg 9995 Ft volt




I was searching for a pretty, warm cardigan for autumn so long! I'm so happy 'cause it was so cheap! You can call me crazy, I bought both colors!
6,65 € instead of 39,99 € !!!

 Régóta kerestem egy csinos, meleg kardigánt őszre ( és az angliai útra). Nagyon örülök neki, mert igazán olcsó volt! Nyugodtan hívjatok őrültnek, megvettem mindkét színben.
1999 Ft 12999 Ft helyett!!!


All in all, I spent 32,95 € instead of 136,98 €.

Összességében 9996 (~10.000) forintot költöttem 44988 (~45.000) helyett. 


Have you bought anything on sales yet? Which is your favourite clothing shop?
Vettetek már valamit leárazáson? Melyik a kedvenc üzeletetek?
<3
Juci








2 megjegyzés:

  1. fú nekem azok a Springfield-es halványkék és halványrózsaszín ingek nagyon tetszenek!
    de a fekete-fehér ruha, amit megvettél... aaaa nagyonszép!! <3

    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon tetszett az a két blúz, mindkét színben aranyos! ;)) a virágos ruhának pedig nagyon örülök, sokféleképpen lehet majd hordani, például pirossal vagy mustársárgával!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...