2013. november 11., hétfő

Sárga bögre, görbe bögre

My Mug Collection 

A bögregyűjteményem



I don't have the world's largest mug collection, I only have twelve mugs. I love them  because each one has a story. ( and of course, every mug is for a different drink!)

Nem az enyém a világ legnagyobb bögregyűjteménye, csak 12 darab áll a birtokomban. Mindegyiknek külön története van, és persze minden egyes darab másra való! (úgy értem, hogy kakaót vagy teát iszok-e belőle. )

The first two is from my childhood, haha. I love the 'Kisvakond' mug. The last one is belonged to my Great-Grandmother.

Az első két bögre még a kiskoromból való. Jaaj, de szerettem azt a kisvakondos bögrét!!! Az utolsó pedig a Dédnagyimé volt.


These are the newest ones in my collection. I got the first as a present for cristmas from one of my roomates (in the dorm). It is a cute and funny earless mug. ;)) The second is from Oriflame (last year), and I got the last as a present for cristhmas from my Mum.

Ezek a gyűjteményem 'legújabb darabjai'. Az elsőt az egyik kedves szobatársamtól kaptam tavaly, mikor mikulást húztunk. A másodikat Anyukámtól kaptam mikulásra (és Oriflame-s), az utolsót szintén Anyumtól karácsonyra kaptam.


You may know that I love antique markets. So these mugs are from there. The first two are twins, and are in a perfect size for a hot cocoa! The second is 'Zsolnay' and the last is a cheap chinese mug, but i love the pattern!

Nagyon szeretem a régiségvásárokat, és ezeket a bögréket ott vetem.  Az első kettő 'ikerbögre', csak a mintájuk színében térnek el. Óriási méretűek, és tökéletesek egy forró kakaóra! A Második bögre Zsolnay, és a harmadik egy olcsó kínai, de akkor is nagyon tetszik a mintája!

I bought these during our trip to England. I bought the first in a small gift shop in Canterbury, and the second is from the Starbucks in Paris. (it wasn't so cheap, but i don't usually go to Paris, so i had to buy it!)

Mindkettőt az angliai tanulmányút alatt szereztem. Az elsőt egy pici ajándékboltban vettem Canterbury-ben, a második pedig a párizsi Starbucks-ból származik. ( nem volt olcsó, de én sem járok gyakran Párizsban, úgyhogy kéremszépen meg kellett vennem)

<3

Juci

4 megjegyzés:

  1. a Párizsos nagyon jó!
    én is vettem egy bögrét az ottlétem alatt, de az nem ennyire különleges :)

    VálaszTörlés
  2. Ah I love your patterned mugs that look like grannie squares! They're so cute!!

    VálaszTörlés
  3. What an awesome collection! I love the ones you got on your trip!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...