2015. április 25., szombat

április huszonötödike


















     blouse: selfmade | saját készítésű blúz
 my favourite high-waisted black trousers| kedvenc magasderekú nadrágom: H&M
t-bar shoes: custom made| t-pántos cipő: cipésztől 


Ma  Egerben voltam nyelvvizsgázni és ezt az összeállítást viseltem. Annyira szép idő volt! A blúzt tegnap varrtam egy nagyon aranyos virágmintás batiszt anyagból. Saját szabásminta alapján készítettem, úgyhogy el is van szabva egy picit (egy kicsit bő lett és az ujja sem tökéletes), de legalább messziről blúznak néz ki. ;) Mindenesetre egészen elégedett vagyok vele, nagyon tetszik az anyag meg a gallér is nagyon kedves.

***

I took my language exam today and i wore this outfit. The weather was so nice here! Spring is my favourite. I made this blouse yesterday using a lovely floral cotton fabric and my own pattern. It is not perfect, but i love the  collar and the cute floral print. What do you think?.


<3
Juci

2 megjegyzés:

  1. nagyon cuki lett! gallér szabásmintát ha találnál a neten, elküldenéd nekem? szeretném kipróbálni, de fogalmam sincs, hogy kezdjek neki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönöm, aranyos vagy! sajnos eddig még semmit nem találtam az interneten ami segített volna nekem a gallér szabásánál :( viszont ha lesz időm jövőhéten akkor lehet hogy írok egy bejegyzést arról hogy én hogyan készítem! ;))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...